În continuare câteva exemple corecte pentru motorul de căutare

Modelul de laptop avutCe trebuie să scrii

Lenovo Thinkpad EDGE E120E120

Acer aspire 57385738

Sony Vaio SVE1111M1ESVE11

Samsung NP350E5C-A05PLNP350E5C

Dell Inspiron 17R17R

Toshiba Satellite L850-B206L850

Asus EEE PC 1001HA1001HA

DELL MINI 10181018

Fujitsu-Siemens Amilo A1451A1451

Packard Bell iPower GX-MGX-M

Acer Aspire ONE ZG5ZG5

În cazul unor probleme nu ezita să ne contactezi

Regulament

I. Dispoziții Generale:

1.  Regulamentul de față constituie o parte integrală din contractul de vânzare a produselor oferite de firma:

Klawiszedolaptopa.pl Milek Krzysztof
str. Gogolińska 4E
codul poștal 47-100 orașul Strzelce Opolskie
CIF: 9910265125
REGON: 161439805

Filiala:

str. J. Sobieskiego 3
cod postal: 46-061 orașul Zlinice

cont bancar (ING Bank Śląski S.A.):
BIC/SWIFT: INGBPLPW
IBAN: PL22 1050 1504 1000 0091 3085 8773

Organul care a înregistrat activitatea de afacere: Primăria Proszkow

Înscrierea în Registrul Central și Informații privind Activitatea Economică.

2. Vânzarea are loc prin intermediul internetului dintre cumpărătorul care depune comanda și magazinul online tastelaptop.ro precum și alte magazine afiliate, în continuare numit Client și Vânzător numit mai departe Magazin.
3. Fiecare Client care dorește să achiziționeze produse oferite de firma tastelaptop.ro Milek Krzysztof este obligat să citească regulamentul.


II. Acceptarea și realizarea comenzilor:

4. Magazinul pune în vânzare produse prin intermediul Internetului. Informații legate de produsele din Magazin se regăsesc în pagina web: touchespourclaviers.fr , klawiszdolaptopa.pl , klawiszedolaptopa.pl , laptoptaste.de , laptopkey-europe.eu , laptopkeys-europe.eu , singlelaptopkeys.com , laptopkey.eu , tastiperletastiere.it , teclasparateclado.es , www.klavishydlaklaviatury.ru , www.toetsenbordtoetsen.nl , www.pliktra.gr , www.klavyeyetus.web.tr , www.klavesydoklavesnic.cz , www.tangenter.se , www.tastepentrutastatura.ro , www.teclasparateclado.pt. Toate produselor provin de pe piața secound hand.
5. Comenzile de la Clienți sunt primite doar prin intermediul magazinului online. Pentru depunerea comenzii nu se cere crearea unui cont sau înregistrarea în pagină. După ce Clientul a depus comanda, acesta primește un e-mail în care se confirmă că, comanda a fost trimisă către Magazin.
6. Clientul în momentul depunerii comenzii acceptă condițiile contractului pentru produsele comandate din Magaziny.
7. Prin comandă Clientul, alege:
a) tipul de produse dorite
b) metoda de plată 
c) modalitatea de livrare precum și adresa unde va fi livrată comanda
8. În cazul în care produsele comandate nu se mai regăsesc în stoc, Clientul este informat despre statusul comenzii și decide referitor la modalitatea de realizare ( realizarea parțială sau anularea comenzii).
9.  În cazul în care, produsul nu mai poate fi găsit în stoc ( produsul nu se mai regăsește în magazin) iar Magazinul nu mai are posibilitatea să realizeze comanda, Clientului îi sunt returnați banii achitați pentru produs și pentru livrare, în termen de 14 (patrusprezece) zile calendaristice din momentul anulării comenzii, bani sunt returnați la numărul bancar dat sau în contul PayPal, sau printr-o altă modalitate dacă Clientul vine cu o altă soluție/ recomandare - Clientul nu este taxat cu nimic în cazulul returnării banilor.


III. Modificări în comenzi:

10. Clientul poate aduce modificări asupra comenzii până când aceasta nu este realizată ( deci până când comanda nu a fost trimisă înspre livrare). Clientul poate renunța la comandă până când aceasta nu a fost încă trimisă.


IV. Prețul produselor și costul de livrare:

11. Toate prețurile de pe pagina online a Magazinului sunt prețuri brut cu TVA, valuta specificată este zlotul polonez sau euro iar costurile de livrare nu sunt incluse.
12.Prețul fiecărui produs este valabil până în momentul depunerii comenzii. În cazul în care Clientul dorește să achiziționeze un număr mai mare de produse atunci prețul unitar se ieftinește în funcție de cantitate, conform listei de prețuri din tabelul ”lista de prețuri” (http://www.tastepentrutastatura.ro/pre-uri)
13. Clientul suportă cheltuielile de livrare, costul este același indiferent de cantitate sau de numărul de produse achiziționate. Pentru a vizualiza costurile de livrare, intră în secțiunea „livrare” (http://www.tastepentrutastatura.ro/livrarea)
14.  În cazul în care comanda este depusă de servis  sau comanda depășește 50 lei, costul de livrare prin scrisoare recomandată pe teritoriu României este gratuit, în acest scop te rugăm să selectezi secțiunea corespunzătoare.


V. Realizarea comenzii:

15.  Fiecare produs este trimis cel târziu în ziua următoare după ce plata a fost înregistrată. Comenzile depuse și achitate până la ora 14:30 sunt trimis în aceeași zi, comenzile depuse duminica și sâmbătă sunt trimise de luni.
16.  Comenzile sunt livrate prin intermediul Poștei Române, InPost sau firmă de curierat K-EX la adresa dată de Client.
17. Metoda și termenul de livrare pe terenul României: 
a)   Poșta Română:
-  scrisoare recomandată – D+1
b)   firmă de curierat DPD – D+1
c)    Inpost – D+5
Metoda și termenul de livrare pe terenul Uniunii Europene:
a)    Poșta Poloneză:
- scrisoare recomandată cu confirmare de primire – D+5,
- scrisoare recomandată fără confirmare de primire- D+5.
Metoda și termenul de livrare către alte țări:
a)    Poșta Poloneză:
- scrisoare recomandată cu confirmare de primire – 1-3 săptămâni,
- scrisoare recomandată fără confirmare de primire – 1-3 săptămâni.


VI. Forme de plată:

18. Clientul poate alege următoarele forme de plată pentru comenzile depuse cu livrare pe teritoriul României: 
a)    plată la livrare în cazul comenzilor livrate prin intermediul Poștei Române sau K-EX. Procedura de livrare a comenzii începe în momentul în care Clientul finalizează procesul de depunere a comenzii, această opțiune este valabilă doar pe teritoriul României, 
b)    transfer bancar sau PayPal. În cazul acestor forme de plată, procesul de realizare a comenzii începe  în momentul în care Magazinul primește confirmarea de plată sau după ce banii se află în contul bancar.

18. 1  Clientul poate alege următoarele forme de plată pentru comanda depusă cu livrare pe teritoriul României
a)    transfer bancar, Skrill sau PayPal 


VII. Reclamații:

19. Clientul are dreptul să depună reclamație în baza garanției obținute dacă produsul comandat este deteriorat fizic.
Produsul deteriorat fizic este acel produs care nu corespunde contractului de vânzare. Vorbim de cazuri în care produsul:
    - nu deține proprietățile pe care produsul ar trebui să le dețină
    - nu deține proprietățile de care Clientul a fost asigurat
    - produsul nu corespunde cerințelor Clientului, de care Magazinul a fost conștient în momentul vânzării, dacă Magazinul nu a ridicat nici o obiecție cu privire la destinarea produsului.
20. În cazul în care produsul este deteriorat, Clientul poate depune o reclamație la adresa Magazinului având în vedere garanția obținută și poate cere:
    - înlocuirea produsului cu un alt produs nou;
    - repararea produsului;
    - un discount pentru produsul dat;
    - revocarea contractului de vânzare
Alegerea aparține Clientului.
21. Magazinul este responsabil pentru produsele puse în vânzare, dacă defecțiunea este depisatată în decurs de 2 ani de zile din momentul vânzării.
Acest termen nu poate fi scurtat, excepție sunt produsele ce provin de la secound hand, Magazinul reduce această perioadă la un an de zile.
În cazul în care defecțiunea a fost depistată după această perioadă, mai exact între 12 și 24 de luni din momentul vânzării, Clientul se obligă să demonstreze că această defecțiune a existat deja în momentul livrării produsului.
Magazinul nu se obligă să respecte cerințele din garanție dacă Clientul în momentul achiziționării era conștient de existența unui defect, de ex. La produsul scos la vânzare la un preț mai mic decât cel normal  a fost menționată defecțiunea. Această defecțiune nu poate fi reclamată, în schimb produsul poate fi reclamat în cazul în care apare un nou defect - defect de care Clientul nu era conștient în momentul depunerii comenzii.
22.  Clientul se obligă să depună în scris reclamația în decurs de un an de zile din momentul livrării produsului - cel mai bine ar fi ca defectul ca atare să fie reclamat imediat după ce comanda a fost livrată.
Este suficient ca, Clientul să trimită reclamația în scris prin intermediul adresei de e-mail în care va descrie cu exactitate problema și în același timp specifică cu exactitate cerințele.
Magazinul are la dispoziție 14 zile calendaristice să verifice reclamația depusă.
23. Toate neînțelegerile care provin în urma serviciilor oferite de Klawiszedolaptopa.pl Milek Krzysztof vor fi soluționate de către instanțele judecătorești. Clientul ca și consumator are tot dreptul să depună plângere și să apeleze la Curtea de Arbitraj sau să se adreseze Protecției Consumatorilor
 http://ec.europa.eu/consumers/odr


24. Produsele puse la vânzare nu dețin nici o garanție.


VIII. Dreptul de revocare a comenzii/ contractului

25. Conform legilor în rigoare, Clientul are la dispoziție 14 zile să renunțe la comanda depusă fără să specifice un motiv anume. Termenul de 14 zile este calculat din ziua următoare a depunerii comenzii de către realizare. Termenul de revocare expiră după 14 zile din ziua în care Clientul a intrat în posesia produsului sau persoana terță care a fost specificată în comandă.
26. Pentru a renunța la comanda depusă, Clientul se obligă să informeze Magazinul despre acest lucru, cel mai bine este să menționeze dorința în formă scrisă. Pentru a păstra perioada de reziliere, este îndeajuns ca, Clientul să trimită un e-mail în care va specifica toate aceste deatalii, înainte de expirarea termenului de reziliere a contractului. Clientul nu este obligat să completeze formalități adiționale.
27. Magazinul poate reține returnarea banilor până când produsul nu a fost returnat sau până când Clientul nu a trimis dovada precum produsul a fost trimis către returnare. Clientul se obligă să returneze imediat Magazinului produsul reclamat, în orice caz nu mai târziu de 14 zile din ziua în care Magazinul a fost informat de situația dată. Această perioadă este menținută dacă Clientul returnează produsul în decurs de 14 zile. Clientul se obligă să returneze produsul la adresa:

RETURNĂRI ȘI RECLAMAȚII
Klawiszedolaptopa.pl Milek Krzysztof
str. Gogolińska 4E
codul poștal 47-100, orașul Strzelce Opolskie

Clientul se obligă să suporte costurile de returnare ( costul de împachetare precum și costurile de livrare).
Clientul este responsabil doar pentru valoarea redusă a produsului care rezultă din utilizare și care a fost necesară pentru stabilirea naturii, caracteristicilor sau a modului de funcționare..
28.  În cazul în care Clientul renunță la contractul de vânzare, Magazinul returnează toți banii, printre altele banii plătiți pentru livrare ( excepție sunt costurile care rezultă din alte opțiuni selectate de Client, o altă metodă care este mai scumpă decât metoda tradițională oferită de Magazin), nu mai târziu de 14 zile, în momentul în care Magazinul a primit informația din care reiese cerințele Clientului. Magazinul returnează banii în contul bancar sau în contul de PayPal care au fost specificate de Client, excepție sunt cazurile în care Clientul a fost de acord cu alte soluții oferite de Magazin - în nici un caz Clientul nu este taxat cu costuri suplimentare.


IX. Datele cu caracter personal

29. Furnizarea datelor cu caracter personal este benevolă, dar sunt necesare pentru realizarea comenzii date. Clientul are dreptul și deține acces la propriile date cu caracter personal și în orice clipă le poate modifica.
30. Politica de confidențialitate in conformitate cu: Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor). Îmi dau acordul pentru utilizarea și prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul realizării comenzii. Mai multe despre politica de confidențialitate.
31.  Colectarea datelor cu caracter personal este raportată inspectorului general ( Inspectorul General pentru Colactarea Datelor cu Caracter Personal) înregistrat cu nr: 028102/2013


X. Dispoziții finale.

33. Dispozițiile din regulamentul de față în nu au ca și scop violarea drepturilor Clientului. De asemenea nu pot fi interpretate în acest fel, în cazul unor neînțelegeri rezultate din regulament, ambele părți au dreptul să apeleze la legile în vigoare avînd în vedere soluționarea situației date..